Veelgestelde Vragen

Is het mogelijk om een bestelling achteraf te betalen?


Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan bij het afrekenen kiezen voor de betaalmethode Klarna waarmee je de bestelling achteraf kan betalen.

Is Klarna voor jouw bedrijf niet mogelijk? Dan kunnen we de betaalmethode 'op rekening' voor jouw account mogelijk maken waarmee achteraf en direct aan ons betaald kan worden op basis van een PDF factuur.
 

Je kan de betaalmethode 'op rekening' activeren door de onderstaande stappen te volgen. Dit is eenmalig nodig voor alle toekomstige orders:

1. Maak een account aan in de webshop (In het geval je die nog niet hebt)

2. Stuur een e-mail naar info@scrumartikelen.nl met de gebruikersnaam van het account en vraag de betaalmethode 'op rekening' aan.

 

Nadat we dit voor je hebben geactiveerd ontvang je van ons een e-mail. Vanaf dat moment kun je, als je bent ingelogd, bij het afrekenen kiezen voor betaalmethode 'op rekening'. Na het afronden van de bestelling pakken we de producten direct in en sturen we ze naar je op. Tegelijkertijd ontvang je een e-mail met de PDF factuur. De factuur kan achteraf betaald worden met een standaard betaaltermijn van 14 dagen. 

De factuur wordt alleen digitaal per mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. We versturen geen facturen per post.
 


Is het mogelijk om als bedrijf te bestellen door middel van een inkooporder per mail?


Ja, dat is zeker mogelijk. De inkooporder kan per mail verzonden worden naar info@scrumartikelen.nl Wij zorgen ervoor dat de informatie zoals factuuradres, afleveradres en referentie of kostenplaats netjes wordt overgenomen op de factuur.

 

Wat zijn de verzendkosten?


Bij verzendingen naar een afleveradres in Nederland, Belgie of Duitsland zijn de verzendkosten 4,95 euro ex btw. Naar alle andere Europese landen rekenen we 14,95 euro ex btw.

Vanaf 100,- euro ex btw zijn de verzendkosten 0 euro.

 

Waarom zijn jullie niet telefonisch te bereiken?


We willen als team zo flexibel mogelijk blijven om voor u de beste producten tegen de beste prijs te realiseren. Daarom hebben we er ook niet voor gekozen om een telefonische centrale in te richten en die continu te bemannen. Daar tegenover staat dat we snel reageren op mails die binnenkomen op info@scrumartikelen.nl. Laat ons daarom je vraag weten per mail, we komen er snel bij je op terug!

 

Is er een showroom waar ik de producten kan bekijken?


Nee, we hebben geen showroom. We zijn een online bedrijf zonder vast kantoor of showroom. Wel kan je de producten gratis retourneren wanneer de producten toch niet naar wens zijn.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?


Je kan een bestelling gratis retourneren door het naar onderstaand retouradres te sturen. Stuur wel altijd even (een kopie van) de pakbon mee terug zodat we de retour snel kunnen verwerken.

Zodra we de retour ontvangen en verwerkt hebben ontvang je daarvan een bericht!

Scrumartikelen.nl
tav Retouren
Antwoordnummer 59012
5165 ZS WASPIK

 

Kan ik de producten ook afhalen?


Nee, het is helaas (nog) niet mogelijk om bestellingen af te halen. Ons externe magazijn in Waspik is helaas niet ingericht op het afhalen van bestellingen. Wel zorgen we ervoor dat bestellingen die op een werkdag voor 21:00 worden geplaatst, de volgende werkdag worden geleverd.




 
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Mail naar info@scrumartikelen.nl en we nemen direct contact met je op!